Forum Rockmetalshop

Pełna wersja: Zdjęcia dziewczyn
Aktualnie przeglądasz uproszczoną wersję forum. Kliknij tutaj, by zobaczyć wersję z pełnym formatowaniem.
To jest ktoś taki jak ty.
no to jak znasz swoje miejsce to wypierdalaj spać w nogach
a tak serio, to nie chce mi sie tracic cennego czasu na tlumaczenie terminu oczywistego, choć instynktownego. NIe ma on dla mnie w zadnym wypadku wydzwieku pejoratywnego, wrecz przeciwnie. Uzywam go tutaj dla potrzeb forumowego folkloru
Co nie jest nadal odpowiedzią na moje pytanie, tylko pierdoleniem które doskonale sie przyjmuje zapewne na wydziale filozofii.
Ale tak sie składa że to forum o specyficznym folklorze i póki co tracisz od trzech lat cenny czas na dyskusje o niczym, najczęściej jednak w tonie pejoratywnym.
Książę napisał(a):Co nie jest nadal odpowiedzią na moje pytanie, tylko pierdoleniem które doskonale sie przyjmuje zapewne na wydziale filozofii

Nie wiem kurwa, cos sobie ze Stevenem Segalem zapodaj. A, i nie studiuję już filozofii bo obecny poziom tego kierunku na socjalistycznej uczelni obraża inteligencję kazdego, kto nie jest podczłowiekiem

Książę napisał(a):Ale tak sie składa że to forum o specyficznym folklorze i póki co tracisz od trzech lat cenny czas na dyskusje o niczym, najczęściej jednak w tonie pejoratywnym.

tak, masz rację.
Necro Desecrator napisał(a):cos sobie ze Stevenem Segalem zapodaj
pszesz to gruby kutas

Necro Desecrator napisał(a):A, i nie studiuję już filozofii bo obecny poziom tego kierunku na socjalistycznej uczelni obraża inteligencję kazdego, kto nie jest podczłowiekiem
nie wiem, nie jestem humanistą raczej
Książę napisał(a):nie jestem humanistą raczej