Abadon napisał(a):Ogólnie maluchy sie nie psują, nie każdy lubi szybko jeździc, a do popyrkania fajne ale nie za daleko.
otóż to.
duża prędkość jest dla debili. przyjemność z jazdy jest tak do około 100 - 110 km/h przy wyższych prędkościach wiatr już tak napierdala że trzeba sie kryć za szybką jak jest albo jeździć w zabudowanym kasku.
a tu mój GSX na dzień przed wyjechaniem z garażu
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/peln...c4faa.html
bak jest z CX-a i wszystko jeszcze przed malowaniem...
No sylwetka ładna. Pochwal sie fotką jak będzie w 100% skonczony.
A swoją drogą klimatowo masz w gararzu

100 % to nie wiem czy w tym roku bedzie zrobiony bo z kasą krucho a tu sezon w pełni tyle zlotów... ale staram sie zrobić jak najwięcej
a tak wogóle to umiesz mi odpowiedzieć na pytanie dlaczego regulator napięcia do GSX-a kosztuje 420 zł ??? co w nim jest takiego że tyle kosztuje kiedy takie coś do golfa kosztuje okolo 50 zł... nawet do hondy cbr regulator jest tańszy bo można go dostać za 265 zł. normalnie zonka mam jak nic bo ładowania nie mam a alternator wygląda na dobry... myśle o kupieniu jakiegoś regulatora od malucha i coś pokąbinować żeby mi przypasił... ech szkoda gadać

Abadon napisał(a):Ogólnie maluchy sie nie psują, nie każdy lubi szybko jeździc, a do popyrkania fajne ale nie za daleko.
psuja sie ;P szczegolnie wahacz ;D
ale silnik bardzo rzadko. w moim przypadku najwięcej razy musiałem wymieniać zabieraki

no i sprzęgło. reszta chodziła bez zarzutu

Sacred napisał(a):no i sprzęgło.
ciekawe czemu hahahahahaha

420 zł to i tak nie drogo w porównaniu z siemeringiem który przyszło mi wymienic
Normalny siemer kosztuje w granicy 4 zł ja dałem 120 zl

bo żaden co mozna kupic w normalnym sklepie nie pasował i trzeba bylo sprowadzac z niemiec...
Czemu tyle kosztują częsci do japoni ? Bo te częsci wytrzymyją 100 razy dłuzej niż każde inne
Co do wahacza - w przypadku motocykli nie monuje sie go raczej ;]
Sprzęgło podobnie bo zazwyczaj są motocyklowe ( przewaznie od rusków ) tak samo skrzynia biegów.
A tak wogóle to za cene jednej częsci do japonskiego motocykla zrobisz kapitalny remont silnika w maluchu.
Abadon napisał(a):Czemu tyle kosztują częsci do japoni ? Bo te częsci wytrzymyją 100 razy dłuzej niż każde inne
no ok ale za zwykły radiatorek z wtyczką... no bez przesady :/
Abadon napisał(a):Normalny siemer kosztuje w granicy 4 zł ja dałem 120 zl
lol no niestety czasami tak bywa. fajne zabawki te motocykle ale jak przyjdzie co do czego to przejebane jak trzeba płacić

tu było ogłoszenie ;p już nie aktualne...
aaaaaaaaaaaaaaaaa... polecam stronę
www.ostrajazda.com <--- oni są .... zajefajni

P dawcy nerek aleeee
ten tego motocykliści, a na jakichś zlotach to się pojawiacie ? :>