05-12-2006, 08:58 PM
ReTuRn napisał(a):Nie uwierzycie, ale chciałem napisać właśnie nihil novi, a napisał to ND
Uwierzymy
ReTuRn napisał(a):Nie uwierzycie, ale chciałem napisać właśnie nihil novi, a napisał to ND
Cytat:każdej innej mniejszości, która czuje się dyskryminowana
KelThuz napisał(a):estem pieprzonym fanatykiem ATARI, zwalczam amigowców od roku 1989. Amigowcy to plaga świata, lewica wśród komputerowców, no i oczywiście skrajne pedalstwo
KelThuz napisał(a):estem pieprzonym fanatykiem ATARI, zwalczam amigowców od roku 1989. Amigowcy to plaga świata, lewica wśród komputerowców, no i oczywiście skrajne pedalstwo
Tomash napisał(a):http://wiadomosci.gazeta.pl/wiadomosci/1...17196.html
Przy całej mojej "sympatii" do Giertycha to nawet ma sens...
Cytat:Nie ma sensu, bo rozpatrywanie historii Polski w oderwaniu od historii powszechnej jest na poziomie szkoły podstawowej czy liceum bezcelowe. Po prostu masa ludzi nawet teraz często nie potrafi pokojrzyć różnych faktów z historii powszechnej, któe miały wpływ na zdarzenia w Polsce, jesli rozdzieli się historie na dwa przedmioty to będzie już totalna tragedia. Wyrośnie nam masa durniów nie rozumiejących przeszłosci. Taki tryb sprawdza się dopiero na studiach.
KelThuz napisał(a):edukacja to powinna być w 100% prywatna, a nie dokładać jeszcze więcej państwowych przedmiotów, z których i tak większość nie skorzysta, więc będą to pieniądze wyrzucone w błoto. Po co ludziom więcej matematyki, skoro są za głupi by ją pojąć? aczkolwiek podejrzewam iż niski poziom leży właśnie w zbyt egalitarystycznym podejściu systemu do ucznia.
Prywatyzacja całkowicie by tę patologię wyeliminowała.
KelThuz napisał(a):edukacja to powinna być w 100% prywatna, a nie dokładać jeszcze więcej państwowych przedmiotów, z których i tak większość nie skorzysta, więc będą to pieniądze wyrzucone w błoto. Po co ludziom więcej matematyki, skoro są za głupi by ją pojąć? aczkolwiek podejrzewam iż niski poziom leży właśnie w zbyt egalitarystycznym podejściu systemu do ucznia.
Prywatyzacja całkowicie by tę patologię wyeliminowała.
Cytat:edukacja to powinna być w 100% prywatna, a nie dokładać jeszcze więcej państwowych przedmiotów, z których i tak większość nie skorzysta, więc będą to pieniądze wyrzucone w błoto. Po co ludziom więcej matematyki, skoro są za głupi by ją pojąć? aczkolwiek podejrzewam iż niski poziom leży właśnie w zbyt egalitarystycznym podejściu systemu do ucznia.
Prywatyzacja całkowicie by tę patologię wyeliminowała.
buubi napisał(a):Podaj kraj w ktorym edukacja jest w 100% prywatna ???