Ile trzeba czekać?
02-23-2014, 12:07 PM
Witam, mam pewne pytanie odnośnie działania reklamacji na rockmetalshop.pl
Otóż 14 stycznia kupiłem kostkę gitarową, wpłaciłem pieniądze na podane konto, a 22 stycznia zostałem poinformowany o tym, że nie mają tego towaru. W związku z tym, że w tym czasie nie miałem dostępu do poczty, przeczytałem tę wiadomość dopiero 29 stycznia i odpowiedziałem drogą mailową, że proszę o zwrot poniesionych przeze mnie kosztów (podałem oczywiście dane zamówienia, koszt, co kupiłem, itp.)
Złożyłem reklamację na stronie sklepu 11 lutego i jedyne, co od tego czasu pojawiło się na moim koncie to "Klient wygenerował reklamację"
Ile trzeba czekać, aby dział reklamacji coś zaczął działać?
Otóż 14 stycznia kupiłem kostkę gitarową, wpłaciłem pieniądze na podane konto, a 22 stycznia zostałem poinformowany o tym, że nie mają tego towaru. W związku z tym, że w tym czasie nie miałem dostępu do poczty, przeczytałem tę wiadomość dopiero 29 stycznia i odpowiedziałem drogą mailową, że proszę o zwrot poniesionych przeze mnie kosztów (podałem oczywiście dane zamówienia, koszt, co kupiłem, itp.)
Złożyłem reklamację na stronie sklepu 11 lutego i jedyne, co od tego czasu pojawiło się na moim koncie to "Klient wygenerował reklamację"
Ile trzeba czekać, aby dział reklamacji coś zaczął działać?
02-24-2014, 08:39 AM
nie jestem w stanie odpowiedzieć na to pytanie, ponieważ osobiście się tym nie zajmuję. wszelkie pytania dotyczące reklamacji proszę kierować na e-mail reklamacje@rockmetalshop.pl, bądź też dzwonić na nr tel. (46) 8318094
« Starszy wątek | Nowszy wątek »
Użytkownicy przeglądający ten wątek: 2 gości