Forum Rockmetalshop

Pełna wersja: Deicide
Aktualnie przeglądasz uproszczoną wersję forum. Kliknij tutaj, by zobaczyć wersję z pełnym formatowaniem.
Stron: 1 2 3
No jakze mógłby istnieć ten dział, bez Glena Bentona i jego wesołej kompani bluźniących grajków... Smile Jak dla mnie miszcze z nich nieprzecietne, prawie dorównują talentem Morbidom...Ich najnowsza płytka (Scars of the crucifix) jest doskonałym lekarstwem dla ucha po latach muzycznej impotencji...

Anonymous

"Scars of the crucifix" to rzeźnia jakich mało. Tylko czemu taka krótka?? Ale ogólnie płyta dobra
Krolik napisał(a):No jakze mógłby istnieć ten dział, bez Glena Bentona i jego wesołej kompani bluźniących grajków... Smile Jak dla mnie miszcze z nich nieprzecietne, prawie dorównują talentem Morbidom...Ich najnowsza płytka (Scars of the crucifix) jest doskonałym lekarstwem dla ucha po latach muzycznej impotencji...

Confusedhock: To ta płyta jest dobra ? Confusedhock:

No dobra niech bedzie, nie znam się Big Grin

"Amon: Feasting the Beast", "Deicide", "Legion", reszty nie zauważam... no może jeszcze "Był sobie raz krzyżyk"
Płyta z mojego punktu widzenia bardzo płytka i nieciekawa. Teksty głupie. Tylko głos Bentona mi się podoba. Z początku mówie, że mam oryginalną płyte (by ktoś nie posądził mnie o nieznajomość materiału).

Nie przepadam za Amerykańskim Death Metalem Evil or Very Mad
A ja lubie.. Lubie Bentona.. Lubie Asheima.. Lubie Deicide.. Lubie 'In Torment In Hell'.. Lubie 'Deicide'.. Lubie 'Once Upon Cross'.. Top klasa.. Jeno Crucifixa nie slyszalem.. =(
Ino nie stwierdziłem, iż Scars płytą wybitną jest a jedynie miłą (bardzo) odskocznią od ich chybionych posuniec w postaci plugawego inseneratehymn, in torment in hell ja i wyżej wspomnianego once upon...

Cytat:Nie przepadam za Amerykańskim Death Metalem

W takim razie nie przepadasz za death metalem w ogóle, gdyz ta muzyka powstała właśnie w tym kraju, a jej założenia i forma tam własnie zostały ustalone...