Forum Rockmetalshop

Pełna wersja: zdobienia ramoneski itp.
Aktualnie przeglądasz uproszczoną wersję forum. Kliknij tutaj, by zobaczyć wersję z pełnym formatowaniem.
Stron: 1 2
aVe!! Smile
Wizualnie jestem początkującym metalem, choć muzy słucham od 15 lat (od urodzenia)... powoli przyzwyczajam mame do "odważnych" ciuchów... mam pytanie... jak mogę ozdobić ćwiekami kurtke(ramoneske), tak aby było zajebiście, ale dosyć skromnie(żeby sie szanowna starsza pani nie czepiała)... myślałem o sześciu ćwiekach na ramionach po obu stronach... czekam na wasze pomysły... jeśli ktoś ma pomysł na wszelakie zdobienie dzinsów itp to będę wdzięczny...
ja bym jej nie "ćwiekował" jak dla mnie szkoda kurtki Wink
Krwia jakiegos kota, albo fanek Satyriconu wymaluj sobie pentagramy na plecach.
z bardziej extremalnych rzeczy... fajnie bedzie wygladac pentagram wycisnięty z tuby kleju polimerowego i podpalony... (w każdym razie w kiblu na ścianie w pedałówie fajnie wyglądało Laughing )

a tak serio to ja bym nie ćwiekowała Wink
nie... nie.... nie........nie..nie.....nie.
Cwiekowanie ramoneski jest zle, chyba ze skora jest zniszczona. W innym przypadku zaloz se karwasz albo cos w tym stylu ;]

Anonymous

wyćwiekuj sobie na tyle kurtki pentagram na całe plecy, to dopiero trv , (ćwieki nie niższe niż 5 cm)

po co ćwiekować?
DeMoN.|. napisał(a):(ćwieki nie niższe niż 5 cm)
atam ćwieki - GWOŹDZIE najlepiej te 12 centymetrowe jak tru to tru ( przypamniały mi sie pieszczochy Kerego Kinga Big Grin )
Jak naćwiekujesz całą najlepiej co 1 cm ćwiek to bedziesz wyglądał jak ElektroGoth Big Grin Big Grin Big Grin
zamiast ćwiekować wbij sobie na całej powierzchni gwoździe, efekt będzie lepszy, taki tru... a tak poważnie to zniszczysz całą kurtkę, jak zaczniesz eksperymentować, i po co Ci to?
Ja swojej kurtki nigdy bym nie wyćwikował ale mam zato dwa metalowe znaczki (live to ride przy zamku od kieszeni , orła na kołnierzu) oraz zapinke do łańcucha od motocykla na zamku!!