04-16-2010, 11:53 PM
Tupolew nie był żadną kupą złomu.
1. Remonty nie polegały na lakierowaniu i dorabianiu plastikowych felg. Awionika była modernizowana.
2. Tak jak w przypadku samochodów mamy przebieg, tak w samolotach mamy nalot. TU wylatał ok. 5000 godzin, czyli tyle ile maszyna pracująca dla komercyjnej linii w dwa lata.
3. Czytałem na forum fanów lotnictwa, że TU ma lepszy rating bezpieczeństwa niż boeing 787 a nowe Embraery LOTu zaliczają mnóstwo usterek.
Ja się ze śmierci kaczora czy tej feministki nie cieszę - gdyby powiesić ich za szkodliwą działalność to ok. Ale oni teraz są męczennikami.
1. Remonty nie polegały na lakierowaniu i dorabianiu plastikowych felg. Awionika była modernizowana.
2. Tak jak w przypadku samochodów mamy przebieg, tak w samolotach mamy nalot. TU wylatał ok. 5000 godzin, czyli tyle ile maszyna pracująca dla komercyjnej linii w dwa lata.
3. Czytałem na forum fanów lotnictwa, że TU ma lepszy rating bezpieczeństwa niż boeing 787 a nowe Embraery LOTu zaliczają mnóstwo usterek.
Ja się ze śmierci kaczora czy tej feministki nie cieszę - gdyby powiesić ich za szkodliwą działalność to ok. Ale oni teraz są męczennikami.