Forum Rockmetalshop

Pełna wersja: Poezja śpiewana....
Aktualnie przeglądasz uproszczoną wersję forum. Kliknij tutaj, by zobaczyć wersję z pełnym formatowaniem.
Stron: 1 2 3
poezja śpiewana? no właśnie... co o niej sądzicie?

ja się cieszę, iż wymyślno takie "coś"

Smile
Nie znam się za bardzo na poezji śpiewanej, ale bardzo sobie cenię dokonania Ewy Demarczyk. Polecam :]
hehe dziekiSmile
A co sądzicie o muzyce zespołu-Stare Dobre Małzenstwo(SDM).
Ja od nie dawna słucham wlasnie tego zespołu, i powiem ze dość fajnySmile
Nie ma za co ;] Co do SDM... Nie miałam jeszcze okazji posłuchać, ale koleżanka ma kilka płyt, więc postaram się załatwić :] Posłucham i podzielę się wrażeniami :]
No,No...przesłuchaj bo wartoSmileSmile

Arion

Poezję śpiewaną lubię, oczywiście pod warunkiem, że ktoś potrafi zinterpretować muzycznie jakiś utwór i jeżeli widać, że interpretacja oparta jest na jego rozumieniu. Do tego trzeba talentu Smile

Acha - i jak najbardziej warto posłuchać SDMu ;]
Poezja spiewana to dla mnie tylko i wylacznie Jacek Kaczmarski..
Hmm szczerze powiedziawszy poezję wolę czytać sama. Chociaż czasem milo jest posłuchać.
Właśnie! Jacek Kaczmarski... Jak mogłam zapomnieć? Co do SDM - niebawem będę miała płyty i w końcu przesłucham :] Jeśli chodzi o panią Demarczyk... Jeśli ktoś byłby chętny do zapoznania się z jej twórczością to polecam "Karuzelę z madonnami", "Taki pejzaż" (NIEZIEMSKI klimat, zwłaszcza, gdy się słucha nocą ;] ) "Czarne Anioły" i "Wiersze wojenne"... Klasa... BTW: nie wiem czy to poezja śpiewana, aczkolwiek płyta Renaty Przemyk - "Andergrant" to bardzo ciekawa muzyka...
ja tam lubie jeszcze Grechutę Marka. Moja mama zasiała we mnie to ziarnko sentymentu do niego.
ps. mam nadzieje ze to jest poezja spiewana Embarrassed
Laughing
kwiatuszek napisał(a):hehe dziekiSmile
A co sądzicie o muzyce zespołu-Stare Dobre Małzenstwo(SDM).
Ja od nie dawna słucham wlasnie tego zespołu, i powiem ze dość fajnySmile
moje poczatki muzyczne Smile