Ocena wątku:
  • 0 głosów - średnia: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Thread Contributor: KlaudiaVanKilmisterProjekt -surrealizm
#16
nie no bo najlepiej rzucić wątek na forum i czekać aż ci napiszą.
Wypierdalaj!
 Odpowiedz
#17
Ja tylko chcialam sie spytac o wasze opinie/i wasze ulubione filmy itd.
ale widze , ze to ciebie kochany doprowadza do szalu. "te dni"?
 Odpowiedz
#18
no pewnie, mam okres i nie zawaham się go użyć!
 Odpowiedz
#19
yeah...This sucks more than anything that has ever sucked before.
 Odpowiedz
#20
czy ktos tutaj zna jakies dobre forum o sztuce/surrealizmie. sama szukam od dluzszego czasu, ale nie moge znalesc czegos ciekawego. znaczy nie na moj temat. ciekawia mnie wypowiedzi roznych artystow, krytykow czy tez zwyklych smiertelnikow. nie, nie prosze was o to,zebyscie za mnie cos robili. pytam sie tylko czy ktos ZNA takie forum, czy tez strony internetowe. wiec spieprzaj prince.
 Odpowiedz
#21
^ w wikipedii poszukaj w cytatach, napewno sie cos znajdzie, moze niekoniecznie polskiej .
It rained, but we cheered ...
 Odpowiedz
#22
KlaudiaVanKilmister napisał(a):wiec spieprzaj prince
ok
 Odpowiedz

Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości