Ocena wątku:
  • 0 głosów - średnia: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Thread Contributor: KlaudiaVanKilmisterProjekt -surrealizm
#1
Witam!

W nastepnym tygodniu mam projekt w szkole. Temat glowny to "rozwoj". Ja wybralam sobie temat "Rozwoj sztuki - surrealizm".
Mam tylko na to tydzien i bylabym wam bardzo wdzieczna jesli byscie mi troche w tym pomogli .

Nie bardzo wiedzialam gdzie mialam umiescic ten temat, wiec to nie jest temat tylko o filmach Smile. Chcialabym sie was zapytac czy tez moglibyscie polecic mi jakies surrealistyczne filmy/obrazy/rzezby itd?

Chcialabym tez sie o wasze zdanie. znaczy wasze ulubione surrealistyczne obrazy/filmy. co o nich sadzicie? co waszym zdaniem przedstawiaja? jakie maja przeslanie? chcialabym to uzyc do mojego projektu, jako co sadza inny czy tez ludzie, jakie jest ich zdanie, jak rozni ludzie to odbieraja.

z gory dziekuje

p.s. wasze wypowiedzi nie musza byc dlugie. kilka linijek wystarczy ale jesli ktos chce napisac wiecej to bardzo prosze.
 Odpowiedz
#2
Nie lepiej byłoby sie zarejestrować na jakimś forum poświęconym sztuce ? Podejrzewam ,że pewniejsze źródło informacji : )
It rained, but we cheered ...
 Odpowiedz
#3
Tez tak zrobilam. Ale czym wiecej wypowiedzi tym lepiej. Moze ktos na tym forum sie interesuje surrealizmem, nigdy nie wiadomo. Wink
 Odpowiedz
#4
W temacie surrealistycznego filmu polecam na początek i przede wszystkim poznać klasyk, "Pies Andaluzyjski" (Un perro andaluz) autorstwa Salwadora Dali i Luisa BuĂąuela. Zawsze będziesz miała jakiś materiał do omawiania.
 Odpowiedz
#5
Dali to ten co grube malował
 Odpowiedz
#6
nie
[Obrazek: cheshirecatcopyef2.jpg]
 Odpowiedz
#7
Zoltan napisał(a):Dali to ten co grube malował

Mam nadzieje ze to nie trafiony żart.
 Odpowiedz
#8
Co ty gadasz, przecież zoltan nigdy nie oszukuje. Nawet na studiach.
[Obrazek: cheshirecatcopyef2.jpg]
 Odpowiedz
#9
Zoltan napisał(a):Dali to ten co grube malował



nie, litości, są jakieś granice KURWA! :x
KelThuz napisał(a):estem pieprzonym fanatykiem ATARI, zwalczam amigowców od roku 1989. Amigowcy to plaga świata, lewica wśród komputerowców, no i oczywiście skrajne pedalstwo
 Odpowiedz
#10
KlaudiaVanKilmister napisał(a):Chcialabym sie was zapytac czy tez moglibyscie polecic mi jakies surrealistyczne filmy/obrazy/rzezby itd?
szymaj dziefczyno, tu coś ci polecą tysz
http://ekos.hopto.org/dziwni/film.html
[Obrazek: cheshirecatcopyef2.jpg]
 Odpowiedz
#11
nie no dobra, to ja sie nie wypowiadam,
niech dziewczyna sobie sama radzi
 Odpowiedz
#12
wczoraj ogladalem film Begotten E.E.Merhige'go....surrealizm swietny, aczkolwiek psydoliczny strasznie ciezki brutalny czasem obrzydliwy...chyba najbardziej chory film jaki widzialem....
[Obrazek: tnbm-emblem.png]
 Odpowiedz
#13
Dzieki za linka rene
ksiaze - wasze opinie na temat surrealizmu i filmow/obrazow/rzezb bardzo mile widziane Smile
 Odpowiedz
#14
KlaudiaVanKilmister napisał(a):ksiaze - wasze opinie
nie ten ustrój, towarzyszko

ale co, mam Ci pisać o metodzie paranoiczno-krytycznej Dalego?
 Odpowiedz
#15
Hallvard napisał(a):wczoraj ogladalem film Begotten E.E.Merhige'go....surrealizm swietny, aczkolwiek psydoliczny strasznie ciezki brutalny czasem obrzydliwy...chyba najbardziej chory film jaki widzialem....

nie znalem tego, ale z tego co widze konkretna rzecz. thx.

a w temacie to z ciekawszych moim zdaniem nawiazan obaczaj poezje dzwiekowa i harsh noise. hansa bellmera tez zobacz bo warto imo.
reszte znajdziesz w kazdym porzadnym oprcowaniu ruchu - troche wlasnych poszukiwan nie zaszkodzi..
 Odpowiedz

Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości