• 0 głosów - średnia: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

Najprzystojniejszy aktor :-)
#31

Hmmm a dlaczego by nie: Deep i Brad Pitt
niech strace Smile
Odpowiedz
#32

a co miałbyś tracić?
muszę przyznać, że jeśli o Deppa chodzi, to gustowi Twojemu niczego zarzucić nie można, bo zarówno przystojny [i nie zniewieściały] z niego facet jak i aktor bardzo dobry :)
Odpowiedz
#33

hehe bo podazajac za idea "maczo" nie powinienem mowic nic pozytywnego o innych samcach... stad ma odpowiedz winna brzmiec mniej wiecej tak: "oczywiscie ,ze ja, choc aktorem z zawodu nie jestem jednakze kazdy z nas odgrywa jakas role" (joke, dopadl mnie glupi humor... coz poradzic,ja juz tak czasem miec)
A co sie tyczy urody obu panow uwazam ze jednak Brad jest nieco przystojniejszy.
Odpowiedz
#34

ah... cóż, między powinnością a rzeczywistością istnieją czasem znaczące różnice :)
a tak na marginesie, widzę, że bliska dziś Tobie idea teatru mundi... więc może w takim razie przyszedł czas na przerwę na reklamę, hm? ;)

uroda rzeczą względną i całe szczęście. ale koniec offtopa ;P
Odpowiedz
#35

tak.. to bedzie dobre rozwiazanie.
Odpowiedz
#36

Pierdolenie, Rysio z Klanu wymiata....depp sie nie umywa.
Może i nie jestem bystry, ale zajebać potrafię !!
Odpowiedz
#37

Nicholas Cage i Keanu Reeves ex aequo Wink
Odpowiedz
#38

BRUCE WILLIS
("kiedy gliny ogladały moja dupe w nadziei znalezienia tam narkotyków, pierdziałem na nich i próbowałem ich obsrac"- powiedzial SiD Vicious po wkroczeniu policji na jakichs ich koncert
Odpowiedz
#39

Dla mnie Joaquin Phoenix ,Keanu Reeves są najlepsi Big Grin
I don't wanna close my eyes...
I don't wanna fall asleep...
Odpowiedz
#40

A ja tam wolę niektórych facetów z prawdziwego świata niż z kina. Nie liczy się tylko wygląd, ale przede wszystkim charakter i ... ehm... wnętrze. Ładna buzia nie wystarczy.

Chyba że rozmawiamy o filmowych dokonaniach.
Paszkwil (wł. pasquillo) to utwór literacki, często anonimowy lub publikowany pod pseudonimem, skierowany przeciw konkretnej osobie, ośmieszający ją w sposób oszczerczy i obelżywy.
Odpowiedz
#41

ossoria napisał(a):Dla mnie Joaquin Phoenix ,Keanu Reeves są najlepsi Big Grin

Keanu też mi się podoba.Dopiszę też Brada Pitta i Vina Diesel'a.

Big Grin
See You At The Bitter End...
Odpowiedz
#42

a orlando bloom?
up the irons!!!
Odpowiedz
#43

qsiarz napisał(a):a orlando bloom?
Zajefajny, ale zależy od fryzury Wink
I've felt the hate rise up in me...
Odpowiedz
#44

gabrysia napisał(a):
qsiarz napisał(a):a orlando bloom?
Zajefajny, ale zależy od fryzury Wink

mnie tam sie podobal jako elf ... Smile
Odpowiedz
#45

dla mnie tez johnny depp jak najbardziej
pewnie jego role sa tu tez nie bez znaczenia...
Laughing
Odpowiedz


Podobne wątki
Wątek: / Autor Odpowiedzi: Wyświetleń: Ostatni post
Ostatni post przez Wars
01-19-2010, 12:00 AM



Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości