Ocena wątku:
  • 0 głosów - średnia: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Thread Contributor: KlaudiaVanKilmisterKultowa postac
#1
Jaka jest wasza ulubiona postac z filmu?
Jedyna w swoim rodzaju? Wyglad? Charakter? itd itp.

Mi w sumie wlasnie dosc trudno wybrac.
wiec mozna napisac jakies top3 czy tez top 10. jak ktos woli to moze zrobic nawet top100 i powklejac zdjecia, zeby wiadomo bylo kto lub ewentualnie "co".
ok, chujowy temat, ale mi sie nudzi. Tongue
 Odpowiedz
#2
Prezes Ochódzki.
[Obrazek: gieksaflaga2.gif]
 Odpowiedz
#3
1. OCZYWISCIE V z V FOR VENDETTA.


2. Marek Antoniusz z serialu ROME
3. Steven Segal (podaje prawdziwe imie i nazwisko bo w kazdym filmie jest taki sam)
4. Blade (jedyne, co akceptuje z murzyńskiej kultury)
5. Sierżant Doakes z Dextera(fak,to tez bambo)
6. Dexter z Dextera
7. Sayid z LOST( a co, tez mam coś z mainstream'owca)
8. To niewyobrazalnie wielkie monstrum z końcówki The Mist
9. GLiniarz z Beverlyhills (nie pamietam jak Murphy sie tam nazywal)
[Obrazek: f433e6e70962e617.jpg]
Czas przeorania to czas oczyszczenia
 Odpowiedz
#4
[Obrazek: soprano_girl.jpg]

Necro Desecrator, nie sadzilem, ze ktos czai tutaj kvlt Dextera jak i produkcji Rome.
Necro Desecrator napisał(a):9. GLiniarz z Beverlyhills (nie pamietam jak Murphy sie tam nazywal)
Det. Axel Foley
Imprezy Śląsk, czyli wszystko co najważniejsze w Katowicach i nie tylko.
Dobry hosting, codzienna kopia bezpieczeństwa, serwery w Polsce.
 Odpowiedz
#5
niezaprzeczalnie Ace Ventura
[inwizobol mołd]Jam jest siewcą uśmiechów, a mordy smutne mem gruntem ornym, na którem krzak bananowca owocem nie skąpi[/inwizobol mołd]
 Odpowiedz
#6
1. Okolo siedemnastu braci blizniakow Andrzejow (wlasciwie mozna tutaj dac prawie wszystkie postacie z produkcji skurcza, ale ogranicze sie do Andrzejow)
2. Quagmire i Stewie z Family Guya
3. Steven Hyde z That 70s Show
4. Mickey ze Snatch
5. Mickey i Mallory z Natural Born Killers
6. Tyler Durden z Fight Club
7. Kramer z Vabanku
8. Stuntman Mike z Death Proof
9. Wakabayashi z Kapitana Tsubasy
10. Postaci grane przez Tarantino w Pulp Fiction i Reservoir Dogs (Jimmy i Mr Brown)
 Odpowiedz
#7
Acrid napisał(a):produkcji Rome.

No kurwa, starozytnosc to moja pasja wiec ja sie nad tym serialem hektolitrami spuszczam!! Jest to pierwszy ,osadzony fabularnie w antyku, film, który jest do bólu realistyczny. Zero tandetnego patosu, czy interpolacji mentalności czasów współczesnych,jak w innych holywoodzkich gównach. Totalne poganstwo,orgie, absolutna bezwzględność i całkowita pogarda dla życia ludzkiego - 100% REPUBLIC OF ROME !! HAIL

Tomash napisał(a):NIE INACZEJ KURWA

o/ \m/ o/

Cytat:Blejd też niszczy pozerów, szkoda że aktualnie siedzi w pierdlu za podatki.

Tylko dwójka była true, to chyba w ogole najlepsze łubu-du wszechczasów - 10/10 dla ludzi z dystansem.
A co do jego odsiadki...No cóż, nawet BLade: Łowca WAmpirów nie da rady fiskusowi
[Obrazek: f433e6e70962e617.jpg]
Czas przeorania to czas oczyszczenia
 Odpowiedz
#8
Necro Desecrator napisał(a):1. OCZYWISCIE V z V FOR VENDETTA.


2. Marek Antoniusz z serialu ROME
3. Steven Segal (podaje prawdziwe imie i nazwisko bo w kazdym filmie jest taki sam)
4. Blade (jedyne, co akceptuje z murzyńskiej kultury)
5. Sierżant Doakes z Dextera(fak,to tez bambo)
6. Dexter z Dextera
7. Sayid z LOST( a co, tez mam coś z mainstream'owca)
8. To niewyobrazalnie wielkie monstrum z końcówki The Mist
9. GLiniarz z Beverlyhills (nie pamietam jak Murphy sie tam nazywal)

10. OPTIMUS PRIME zarowno z bajki jak i filmu
11. Butters z SOUTH PARK
12. Richiter z Daimosa
[Obrazek: f433e6e70962e617.jpg]
Czas przeorania to czas oczyszczenia
 Odpowiedz
#9
1. Mickey Knox (Natural Born Killers)
2. Mickey (Snatch)
3. Mickey Mouse

4. no i kurwa na pierwszym miejscu Tyler Durden

Acrid napisał(a):ze ktos czai tutaj kvlt Dextera
panie kurwa mać, tu nie są same lamusy
 Odpowiedz
#10
tu się nie ogląda prizyn brejk
[Obrazek: f433e6e70962e617.jpg]
Czas przeorania to czas oczyszczenia
 Odpowiedz
#11
[Obrazek: pb.jpg]
 Odpowiedz
#12
1. John McClane
2. Michael Myers
[Obrazek: axlsig2321ts5.jpg]
 Odpowiedz
#13
Kultowy to jest kuva Jeames Dean a nei jakieś dextery czy inne gówna.

No Herr Flick kuva !!!! i Al Bundy !!!
[Obrazek: al_bundy.jpg]
It rained, but we cheered ...
 Odpowiedz
#14
Sobota napisał(a):Herr Flick

zdecydowanie tak
 Odpowiedz
#15
za Ala Bundego +13

WHITE TRASH!
 Odpowiedz

Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości