..::perkusja::.. perkusiści, lączmy się! ;) -
tix - 08-22-2004
kto z forumowiczów pogrywa na tym jakze wspanialym i genialnym instrumencie? ja cwicze poł roq, costam umie, ale jestem samouk :] mam sprzecior w domq, mapex q, jedyny minus to talerze (sabian solar :\) no ale kasy nie mailem wiec bralem co jest ;]
pozdrowka dla drummeróf ;]
-
Valhalla - 08-22-2004
Kurde a ja bym chciala miec perke, ale niestety nie mam na nią miejsca, nijak
kupie dopiero jak sie wyprowadze ;(
Re: ..::perkusja::.. perkusiści, lączmy się! ;) -
Aeroth - 08-23-2004
tix napisał(a):kto z forumowiczów pogrywa na tym jakze wspanialym i genialnym instrumencie? ja cwicze poł roq, costam umie, ale jestem samouk :] mam sprzecior w domq, mapex q, jedyny minus to talerze (sabian solar :\) no ale kasy nie mailem wiec bralem co jest ;]
pozdrowka dla drummeróf ;]
a juz myslalem ze nikt tu nie gra
Ja gram na mdkowskim Amati z talerzami power beat. Na czyms cwiczyc trzeba.
moj starz podobny do twojego ;] a co grasz? grasz na twinie czy na pojedynczej stopie? jakimi pałkami?
-
tix - 08-23-2004
niestety na twina mnei nie bylo stac, gram na jedynce, i jestem uhahany bo wlasnie mi wychodzą półnuty grane ręka
a pałki z poczatku mialem mat maxy ale poszły dwie pary bardzo szybko wiec przerzucilem sie na Osca4drums A4 !! polecam!! bardzo dobre pałki, silne i wytrzymale i stosunkowo tanie (10zeta), gram raczej metal/rock (proboje przynajmniej
)a grywasz w jakims zespole?
ps. polecam stronke perkusja.rockmetal.art.pl i forum
)
-
Aeroth - 08-23-2004
stronke znam
ja osobiście gram na Liverpool 5A, ale jeszcze pare "gładków" mam
A zespół... taa ale czasem jak na to patrze to mi sie odechciewa ;D Niby cos wychodzi ale...
Teraz mnie nie było ale chyba jutro mam próbę.
-
tix - 08-23-2004