[ktokolwiek widział, ktokolwiek wie] (ciuch :P) -
moocker - 06-04-2004
Zapewne większość z Was widziała film "Equilibrium"...
Od mniej więcej pół roku (może troszkę dłużej

) poszukuję takiego garniturku jaki nosili klerycy w tym filmie (taki w trochę chińskim stylu, chyba wzorowany na strojach do kung-fu, nie wiem - nie znam się

)
Nie wie ktoś, gdzie można znaleźć takie coś w Polsce?

[niekoniecznie taki sam, po prostu coś w tym stylu]
(Albo chociaż może polecić dobrego krawca, który by coś takiego uszył za jakąś nieastronomiczną kwotę?

w okolicach Warszawy najlepiej...)
Bo sprowadzanie ciucha ze Stanów jakoś niezbyt mi się uśmiecha...
obrazek
-
Prisca - 06-05-2004
Jak byłam z kolegą kupować garnitur, to taki właśnie zakupiliśmy w sklepie z modą męską, oczywiście z garniturami ;]
To się nazywa garnitur ze stójką. są do niego także specjalne koszule też ze stójką.
-
Acrid - 06-05-2004
Tez chcialem napisac

Hehe, u mnie na maturach w budowlance sporo osob miala ten design, nie powiem, ladnie to wyglada, zapewne lepiej niz zwykly garnitur

Ciekawe jak to bedzie za iles tam lat

Cena tez jest zapewne fajna

Jak wszystkie garnitury od Armaniego

^^
Jaki garnitur? -
Demon - 09-16-2004
Moocker ja nie widzialem tego filmu? Mozesz w przyplizeniu opisac jak to wyglada (ten garnitur) albo mozesz masz fotke albo cos takiego? Bo ja wlasnie poszukuje jakiegos garnituru i musi in byc wyjebisty i odruzniajacy sie od innych, jednym slowem bardzo orginalny (najlepiej jak on byl by jakis mroczny, ale watpie ze jest cos takiego)
ave
-
Skippy - 09-16-2004
Acrid napisał(a):Cena tez jest zapewne fajna ;) Jak wszystkie garnitury od Armaniego :D ^^
Można zamiast Armaniego =P wybrać Wólczankę lub Sunset Suits. Również bardzo dobra jakość za przystępniejszą cenę. U mnie takie garnitury kosztują tylko parę groszy drożej. =]
Re: Jaki garnitur? -
moocker - 09-20-2004