Forum Rockmetalshop
(Gitara) Jak sie nauczyć? Od czego wy zaczynaliście? - Wersja do druku

+- Forum Rockmetalshop (http://forum.rockmetalshop.pl)
+-- Dział: Kupię, sprzedam zamienię... (http://forum.rockmetalshop.pl/forum-kupi%C4%99-sprzedam-zamieni%C4%99)
+--- Dział: Instrumenty Muzyczne (http://forum.rockmetalshop.pl/forum-instrumenty-muzyczne)
+--- Wątek: (Gitara) Jak sie nauczyć? Od czego wy zaczynaliście? (/thread-gitara-jak-sie-nauczy%C4%87-od-czego-wy-zaczynali%C5%9Bcie)

Strony: 1 2 3 4 5 6 7 8

(Gitara) Jak sie nauczyć? Od czego wy zaczynaliście? - Kamui - 08-23-2004

Próbuje usilnie nauczyć sie gry na gitarze, ale jestem samoukiem i wiem, ze gra z TABami mi nic nie da. Najwyżej sie nuaczyłem trafiać w poszczególne progi, ale nie wiem jak mam sie uczyć. Jakich mam sie uczyć akordów itp. Co dalej mam robic? Jak Wy zaczynaliście swoją naukę?? Question ?

- SML - 08-23-2004

Ja zaczynałem dosć dziwacnzie, najpierw przez 4 miesiace gitara stała w kącie, póxniej poszedłem na darmowe lekcje gry i dalej sie nic nie uczyłem, a póxniej poznałem ludzi którzy grają - moi obecni przyjaciele, oni mi pokazali podstawy. Fundamenty na których ja buduje domek, wiem mniej wiecej co i jak mam chwycic, jak co wykonać, to mi wystarcza, teraz trzeba wyrobic szybkość i precyzje, bez tego ani rusz....

Poszatki zawsze są trudne, na R&M Shop jest dział z ksiażkami do Nauki, zamów tam sobie ksiażke z chwytami i ew. Heavy metal z MC lub CD, ja przynajmniej taki zestawik chce sobie sprawic, bo powinien mi wiele pomomóc, mimo iż bede grać jeszcze cieższą muzyke niz HM - Black Metal. Jednak podstawy na pewno bedą podobne.

- Acrid - 08-23-2004

Hehe,..

.., widze nie jestem sam Smile

Gitare mam od czerwca, kupiona na allegro, pomocna w tym byla kolezanka z wroclawia. Jedyne rady dostaje od kumpla z wawy, pomagal mi w odczytywaniu tabow, w pierwszych mekach, itp.