Próbuje usilnie nauczyć sie gry na gitarze, ale jestem samoukiem i wiem, ze gra z TABami mi nic nie da. Najwyżej sie nuaczyłem trafiać w poszczególne progi, ale nie wiem jak mam sie uczyć. Jakich mam sie uczyć akordów itp. Co dalej mam robic? Jak Wy zaczynaliście swoją naukę??

?
Ja zaczynałem dosć dziwacnzie, najpierw przez 4 miesiace gitara stała w kącie, póxniej poszedłem na darmowe lekcje gry i dalej sie nic nie uczyłem, a póxniej poznałem ludzi którzy grają - moi obecni przyjaciele, oni mi pokazali podstawy. Fundamenty na których ja buduje domek, wiem mniej wiecej co i jak mam chwycic, jak co wykonać, to mi wystarcza, teraz trzeba wyrobic szybkość i precyzje, bez tego ani rusz....
Poszatki zawsze są trudne, na R&M Shop jest dział z ksiażkami do Nauki, zamów tam sobie ksiażke z chwytami i ew. Heavy metal z MC lub CD, ja przynajmniej taki zestawik chce sobie sprawic, bo powinien mi wiele pomomóc, mimo iż bede grać jeszcze cieższą muzyke niz HM - Black Metal. Jednak podstawy na pewno bedą podobne.
Hehe,..
.., widze nie jestem sam
Gitare mam od czerwca, kupiona na allegro, pomocna w tym byla kolezanka z wroclawia. Jedyne rady dostaje od kumpla z wawy, pomagal mi w odczytywaniu tabow, w pierwszych mekach, itp.
Z czego korzystam? Guitar Pro+paczka tabow(spakowane 40mb, rozpakowane 700mb

), jezeli czegos nie ma to
www.mysongbook.com.
Pewnie to malo pomocne, ale ja tak wlasnie sobie gram,..
Co do akordow, sciagnij sobie txt z wszystkimi i cwicz?

Jak dla mnie to paranoja, wole po raz setny zagrac "Kiedy bylem malym chlopcem -hej". Kiedys dojde i do akordow, od czegos zaczac trzeba. W sumie to juz zaczynam, jezeli Cie to interesuje to mam:
"Trzy akordy darcie mordy - gramy i spiewamy punk rocka z zespolem Brudne Dzieci Sida"
Kapela przednia, koles nieziemski, mam od niego kilka koszulek, bo tez sklep w necie prowadzi
To zwykle jpg, zle ladnie pokazane i pospiewac mozna jezeli zespol sie zna ^^
Prechodzac do sedna