Forum Rockmetalshop

Pełna wersja: POSZUKIWANI MŁODZI MUZYCY Z WROCŁAWIA!!!
Aktualnie przeglądasz uproszczoną wersję forum. Kliknij tutaj, by zobaczyć wersję z pełnym formatowaniem.
ZAKŁADAM KAPELE GRAJĄCĄ BRUTALNY DEATH METAL (ALE NIEKONIECZNIE- MOZE BYĆ RÓWNIEZ ZWYKLY DEATH)! MUZYCY MAJĄ MIEĆ MINIMUM 14 LAT (JA MAM 15)! JESTEM VOKALISTĄ I POCZĄTKUJĄCYM GITARZYSTĄ WIEC POSZUKUJE JESZCZE PERKUSISTY, GTARZYSTY I BASISTY(Z WŁASNYM SPRZĘTEM)... LUDZIE! ZGŁASZAĆ SIE!

PS: TA KAPELA NIE MA BYĆ GÓWNEM CO "ŚPIEWA" O SZATANIE! SZATAŃ JEBIE KAŁEM! TO ZAPAMIETAC!
Laughing Mad Rolleyes
hehe ja zaczekam az cos ciekawego nagracie. nadziejo wloclawskiego podziemia Big Grin
jak nie chcesz "śpiewać" o szatanie to bedzie kolejny jebany chrześcijański dead metal(a może jeszcze brutal dead)?? ty sie człowiku najpierw grać naucz a nie bedziesz robił kapele dead metalową na najlepiej brutal dead metalową
ty żałosna kupa gnoju Mad
8) Laughing Surprised
ooo tak "dead" metalową Laughing Jeszcze nie zaczęli grać więc narazie nie są dead..
a moze do tego jeszcze sa ''deaf'' (glusi Big Grin ) skoro chca grac deaf metal Laughing .co sie w tym wrocku dzieje Evil or Very Mad
taaa określać sie muzycznie na początku powstawania zespołu... Już widze jak się udało. Raz mialem doczynienia z takimi "gramy tylko death". Pograli z 2 miesiace i poszli Big Grin
Nie ma to jak:
Blues/Rock/Doom/Death/Metalowy Band Smile
JAK CHCECIE TO SOBIE ŚPIEWAJCIE O SZATANIE! ALE NIE WIEM CZY WIESZ ALE MÓWIĄC ZE NIE CHCE MIEĆ TRÓ SZATAŃSKIEGO ZESPOŁU NIE MIAŁEM NA MYŚLI OD RAZU ZE BEDE "ŚPIEWAŁ" PSALMY :/
NIE MA BYĆ SATANISTYCZNY! MA BYĆ POPROSTU ZWYKŁY! A JAK TY LUBISZ "TRÓ SATANIK BLEK METAL" TO TYLKO CI MOSZNA WSPÓŁCZUĆ Big Grin

& FUKK YA ALL
ZRESZTĄ!!!!! BUAHAHAHAHA JAK MOSZNA MÓWIC!!!! "DEAD METAL" BUAHAHAHAH BARDZO SIE ZNASZ! ale jestes tr00 & cool! hahahahaha 8) łoooo hail satan!!! Big GrinBig GrinBig GrinBig GrinBig Grin buyahaahahaha ale pffffffffhahahahahahaha Big Grin